sábado, 19 de setembro de 2009

Orion Once Again - Kanji

Lost you in the season
murdered without a reason
I entrusted this ash
with a feeling in facing the pain

Because I can't go in the future
without knowing the meaning of the words
that you told on that day,
I ask the star which watched with you it

悲しむべき筈の真実に
答えを見つけられないまま
こんなに近くに居る筈の君が
もう二度と微笑む事はないから

届かない声ずっと待っていた あの頃に戻りたい
今は目を閉じたまま動かない君を送れるように

心を返せばすぐに蘇る
その瞳に溺れていられるのなら

聞きたくなかった 叶わないのなら 約束なんて
戻れない日々を遠ざけるように 記憶が君を忘れさせるのに

引き裂かれても
変わらない星を見上げているから

Orion once again

届かない声ずっと待っていた あの頃に戻りたい
今は目を閉じたまま動かない君を送れるように